søndag 30. desember 2012

Krogshavn 28/12-12

Tok en kjøretur ut til Krogshavn i Langesund siden det var så flott vær. Det virket først som om det var foholdsvis dødt, men etter en stund ble det plutselig litt liv her ute ved kysten. Det startet med et vanvittig leven fra Kråkene, og da skjønte jeg at noe var på gang. Over banen i Krogshavn kom en Kattugle med en hærskare av kråker jagende bak. Jeg rakk ikke å få den i flukten, men var så heldig at den mellomlandet på en gren rett bak meg. :) Traff også på tre Gjerdesmetter som var veldig tillitsfulle, og ga meg mulighet til noen fine bilder. Legger ved noe av det jeg fanget med kameraet denne flotte desemberdagen.





4 kommentarer:

  1. det var en begivenhetsrik tur, flotte bilder morsomt med kattuglen, trodde de stort sett satt og sov på dagtid. godt nyttår
    morten

    SvarSlett
  2. fine bilder, likte best nr1 og 2. du var heldig som fikk bilde av kattugla i dagslys.

    SvarSlett
  3. Grattis med Kattugle, ikke ofte å se den i dagslys. Fine bilder dette, artig med Gjerdesmetten på snøen.

    SvarSlett
  4. Takk for tilbakemeldinger. Ja det er ikke ofte man får bilde av kattugle i dagslys, så heldig der.
    Ønsker dere samtidig et Godt Nytt Foto År.

    SvarSlett